Chip Online'ın haberine göre Snapchat, yeni sunmaya başladığı arama aracıyla YouTube olmaya doğru ilginç bir adım attı. Arama işlevi, bir milyondan fazla herkese açık içerik arasında gezmenize izin veriyor.
Snapchat, hayvanlardan yerlere her şeyi aratabilmeniz için "gelişmiş makine öğreniminden" faydalandığını söylüyor. İçeriklerin seçiminde de işlemin otomatik olarak yürütüleceği anlaşılıyor. Bu sayede kullanıcıların yüklediği içerikler, daha hızlı filtrelenip, hizmetteki yerini alabilecek.
Yani arkadaşlarınızın paylaşımları sizi sıktığında, farklı konulardaki Snapchat hikayeleri için arama yapabileceksiniz. Algoritmaların yeterli hale gelmesi durumunda örneğin arka plan müziği de aratmanız mümkün hale gelebilir. Ancak yeni arama işlevi Search for Stories'i hemen görmeyi ummayın, çünkü işlev kademeli olarak kullanıma açılıyor ve şu an sadece ABD'nin belirli eyaletleri için sunuluyor.
Facebook'un kopyalamaya çalıştığı Snapchat işlevleri yerine Snapchat'in bizzat kendisinin yaptığı yeniliklerden bahsetmek bizim için de şaşırtıcı. Bakalım Mark Zuckerberg'in bu Snapchat işlevini kopyalaması ne kadar sürecek?
GAZETEVATAN